L’Ateneu Popular 9 Barris és un espai sociocultural
públic que funciona segons el model
de gestió comunitària, el qual neix de l’ocupació
veïnal l’any 1977.
El projecte de l’Ateneu es basa en la intervenció social a través de la cultura, la formació i el suport a la creació en circ, la difusió i la programació cultural de diferents disciplines.
Últimes notícies
Veure totesObrim convocatòria Residència Ròmbic 2027
Ja està obert el període de recepció de projectes per a la residència tècnica del Ròmbic, el Festival de Titelles per Adults de Barcelona, organitzat per l’Associació Titellaire de Roquetes, la Casa Taller de Marionetas Pepe Otal, La Puntual i l’Ateneu Popular 9 Barris.
Comunicat sobre el servei de bar de l’Ateneu
El bar de l’Ateneu és un espai de trobada i una peça clau d’aquest projecte. La seva ubicació, així com la diversitat de formats, públics i horaris, entre altres factors, fan que la sostenibilitat del servei de restauració hagi estat sempre un repte.
UN CIRC PER A TOTHOM. Experiències i recursos per a l’accessibilitat
La jornada proposa pensar el circ en clau d’accessibilitat i amb una mirada basada en drets, qüestionant models hegemònics de cos, moviment, comunicació i aprenentatge.
COMUNICAT de suport a The Palestinian Circus
Des de l’Ateneu Popular de Nou Barris volem fer arribar el nostre suport, solidaritat i afecte a The Palestinian Circus en aquests moments especialment difícils.