
Busquem Tècnic/a referent de La Llauna
Busquem una persona referent de les activitats desenvolupades en el marc del projecte de La Llauna de 9Barris, dins de l’Àrea de Formació i Circ Social de l’Ateneu Popular 9Barris.
La Llauna és el col·lectiu de Joves de l'Ateneu Popular 9 Barris que han passat per l'Escola Infantil i Juvenil i que volen seguir implicades organitzant activitats com els intercanvis infantils i juvenils o el Casal d'Estiu de Circ.
Funcions:
- Coordinar el disseny i l’execució del Pla de Treball de l’equip de joves monitores de La Llauna 9B, desenvolupat a través d’activitats diverses (intercanvis de circ infantils i juvenils, casals d’estiu de circ, etc.) el fil conductor de les quals són l’educació en el lleure i la pràctica del circ social.
- Dinamitzar la participació d’infants, joves, famílies (HAMPA) i formadors/es de circ dels projectes de l’Àrea de Formació i Circ Social de l’Ateneu, a través de l’organització i execució de les diferents activitats del projecte i de la promoció de l’autogestió i l’autofinançament com a eix vertebrador per al treball.
- Vetllar per la continuïtat i sostenibilitat del projecte de l’equip de joves monitores de La Llauna 9B, treballant per l’accessibilitat i el relleu dins el col·lectiu.
- Representar La Llauna de 9Barris en els diversos espais de participació i decisió de l’Ateneu Popular 9Barris (Comissió de Formació i Circ Social, Comissió Tècnica, Assemblea General Bidó 9 Barris, etc.), fent retorn dels seus processos i vehiculant el traspàs d’informació.
- Garantir el respecte als valors polítics sobre els quals es desenvolupa l’activitat de l’Ateneu Popular 9 Barris, amb especial deferència per l’equitat d’accés i de participació i el vincle amb el territori en el plantejament i organització de les diverses activitats.
Requisits:
- Coneixement i/o vinculació amb el projecte de l’Ateneu Popular 9 Barris.
- Coneixement i/o participació als projectes de l’Àrea de Formació i Circ Social de l’Ateneu.
- Coneixement i/o participació al col·lectiu de joves monitores de la Llauna de 9 Barris.
- Capacitat de treballar en clau de projecte estratègic i col·lectiu.
- Empatia, capacitat de comunicació i relació socials i interpersonals i bon treball en equip.
- Coneixement d’eines de dinamització i experiència en facilitació de grups.
- Experiència en l’àmbit de les ciències socials i/o educatives, el sector associatiu i/o la dinamització comunitària.
- Capacitat de recollir, sistematitzar i organitzar informació.
- Disponibilitat i flexibilitat horària, inclòs caps de setmana i festius.
- Bon nivell de català parlat i escrit.
Es valorarà:
- Experiència en dinamització i organització d’activitats de lleure educatiu i circ.
- Experiència en el treball vinculat a l’associacionisme voluntari i les entitats social-comunitàries.
- Formació en l’àmbit de les ciències socials i/o educatives, el sector associatiu i/o la dinamització comunitària.
- Participació i/o coneixement d’altres projectes de cultura comunitària.
- Bon coneixement de castellà, d’anglès i/o altres llengües.
Condicions del lloc de treball:
Incorporació: 15 de gener de 2024.
Jornada de 10 hores mensuals, que inclou algun cap de setmana.
Període de 12 mesos (gener-desembre 2024).
Retribució bruta mensual, per 12 pagues: 150,97€
- Data màxima de presentació de C.V el 3/01/2024
Cal omplir el següent formulari per presentar-se a la convocatòria.